Testimoni

RXLite boleh digunakan sebagai sebahagian daripada diet seimbang harian anda. RXLite akan membantu menambah tenaga, mengurangkan rasa lapar, menambah protein dan kalsium dalam tubuh badan.

Sila lihat perbezaan dahulu dan sekarang untuk beberapa pengguna RX-Lite yang dipilih di dalam testimoni.













Jamadi B Ponin (Sg Besar)
Sudah lebih kurang 15 tahun saya tidak mengambil minuman yang mengandungi kopi dan teh kerana apabila saya minum, pasti perut saya akan rasa sakit dan kepala saya rasa pening.

Saya telah menghadiri satu kempen produk WorldWellNess dan salah satu produknya adalah Rx-Coffee. Salah seorang staff WorldWellNess telah memberi saya secawan Rx-Coffee untuk dicuba. Pada mulanya, saya enggan mencuba kerana takut mendatangkan masalah kesihatan kepada saya. Namun begitu saya akhirnya mencuba juga Rx-Coffee tersebut kerana ianya diperbuat daripada kopi asli, bahan-bahan yang berkhasiat dan anti-kanser. Selepas setengah jam saya meminum Rx-Coffee tersebut, badan saya mula berpeluh dan saya rasa amat segar. saya tidak pula merasa sakit perut atau pening kepada sepertimana yang
berlaku pada saya pada kebiasaannya.

Keesokkan harinya, saya meminta isteri saya dapatkan produk ini kerana saya mula menyukainya. Kata orang, tak kenal maka tak cinta. Dah kenal, kita memerlukannya. Kini Rx-Coffee menjadi minuman kami sekeluarga kerana ia
mampu membuat kami lebih sihat dan bertenaga. Alhamdulillah ianya memang baik untuk kesihatan.



















0 comments:

Post a Comment

Link within

Related Posts with Thumbnails